Job 19 van 55


Report this listing

Solliciteren



HR Administrator


Functie

De enige vraag die je nu nog hebt, waar kan ik solliciteren? Dit kan via de button hieronder of stuur ons een mailtje met je CV via geel@unique.be.
Heb je gesolliciteerd? Dan neemt één van onze Unique recruiters binnen de 2 dagen contact met je op. Als het eerste telefonische gesprek voor beide partijen een leuke kennismaking is, word je uitgenodigd voor een gesprek op kantoor. Daarna ontmoet je je toekomstige manager bij het bedrijf in kwestie.


Jobomschrijving

Ben jij op zoek naar een uitdagende rol waarin je jouw administratieve vaardigheden kunt inzetten binnen het HR-domein? Dan is dit jouw kans! Wij zijn momenteel op zoek naar een gemotiveerde HR Administrator voor onze klant in Oevel. Jouw takenpakket?

  • Dankzij jou worden de personeelsdossiers van onze medewerkers netjes opgevolgd. Of het nu gaat om een nieuwe indienstname, een exit van een medewerker of een overplaatsing: jij zorgt dat alles administratief verwerkt wordt.
  • Ondersteuning bieden bij de payrollprocessen, zoals het verwerken van salarisgegevens en het controleren van urenregistraties.
  • Als ervaring Excel gebruiker maak je vlot rapporten op waarop analyses uitgevoerd kunnen worden.
  • Het bijhouden van ziektebriefjes en andere relevante documentatie met betrekking tot de gezondheid en het welzijn van werknemers.
  • Het verzorgen van correspondentie en communicatie met medewerkers met betrekking tot HR-gerelateerde zaken.
  • Het nauw samenwerken met andere afdelingen binnen de organisatie om een soepele HR-administratie te waarborgen.

Jouw profiel

Wie zoeken wij?
  • Je beschikt over uitstekende administratieve vaardigheden en een scherp oog voor detail.
  • Je bent proactief en zelfstandig.
  • Goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands en het Engels en het vermogen om effectief samen te werken met verschillende belanghebbenden.
  • Je beschikt over minstens 2 jaar relevante werkervaring op het gebied van human resources of administratie.
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving op het gebied van HR en payroll is een pluspunt.

Aanbod

Wat mag je verwachten?
  • Een competitief maandsalaris tussen € 3000 en € 3.700, afhankelijk van ervaring.
  • Flexibiliteit: Na een inwerkperiode is thuiswerken één dag per week mogelijk.
  • Aantrekkelijke voordelen: Maaltijdcheques ter waarde van €8 per gewerkte dag, ecocheques van € 250, kilometervergoeding, hospitalisatieverzekering (ook voor partner en kinderen), en een groepsverzekering.
  • 12 ADV-dagen en geen collectieve sluitingen om rekening mee te houden.
  • Glijdende uren: Starten tussen 8 en 9 uur.
  • Mogelijkheid om voltijds te werken.
  • Je komt terecht in een interessant bedrijf met internationale groeimogelijkheden.
  • Een hechte teamcultuur waarin iedereen dezelfde richting op kijkt.
  • We hechten veel waarde aan nieuwe medewerkers en geven prioriteit aan interne groei.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht